Het leed dat afvallen heet.....

06:00

Er is al een tijdje niks online gekomen over onze weg naar de slanke lijn.

Ik moet eerlijk zijn deze keer gaat het afvallen niet zoals gehoopt. De vorige keer met Weight watchers ging het goed en na een half jaar was ik ruim 20 kilo lichter en nu amper 1 of 2 kilo. Ik baal hier onwijs van en weet niet zo goed hoe nu verder. Dat jojo effect is nu bij mij aan de orde en dit is verschrikkelijk. Ik ben er klaar mee en zou zo graag weer wat slanker zijn. En ja ik weet wat ik moet doen maar met het nieuwe punten systeem kom ik er gewoon niet lekker in.

Ik beweeg 1 a 2 keer per week dus dat zit wel goed. Maar dat eten alles is zo lekker.
Dus ik snuffel hier en daar op internet en lees dan die verhalen van de verschillende dieeten en dan ga je bijna overstag om iets aan te schaffen. Iets wat voor vele werkt en nu ik dit tik twijfel ik nog steeds op dat ene boek te kopen, maar kom op 65 euro voor een boek met weekmenu's en tips. Dat ken ik nu wel. Ik moet gewoon bij mezelf beginnen.

Dus ik ga er nu eens goed voor, IK BEN HET ZAT !!!!.

Dit blogje tik ik nu om het eens van mij af te schrijven.
Morgen ochtend gaat die app van Weight Watchers weer overuren draaien op mijn telefoon. Ik moet en ga er weer voor.
Tijd om mezelf die schop onder mijn kont te geven. Geen smoesjes meer, geen ja maar, geen aaah dat crackertje/koekje kan geen kwaad.

Ik ga nu voor haalbare doelen;

  • Over 7 weken dan ben ik tussen de 5 en 10 kilo lichter
  • Wandel ik nog steeds 1 a 2 keer per week
  • Pas ik een maat kleinere broek
Op naar de komende 7 weken...

xxx
Amanda








You Might Also Like

0 reacties