Voorbereidingen voor Bruiloft

06:00

Ja het is nog maar 3 maanden en dan gaan Pieter en Ik alweer trouwen. De tijd vliegt en daarmee is ook de nodige voorbereidingen al getroffen. Vandaag maak ik samen met jullie mijn lijstje van wat ik al gedaan heb en wat ik nog moet doen..Mocht ik iets vergeten zijn hoor ik het graag..


  • De trouw kaarten zijn binnen en verstuurd benieuwd naar onze trouw kaart aankomend weekend komt er een leuke video online waar ik de kaarten met jullie voor het eerst bekijk.
  • De eerste decoratie is in huis.
  • De jurk is bijna besteld(heb hem uitgekozen en nu nog even bestellen). Ik neem geen "echte" trouwjurk gewoon een mooie jurk waar ik me goed in voel en past bij onze bruiloft
  • De gastenlijst is gemaakt
  • De lijst voor de lunch staat op papier
  • Gastenboek is een idee voor alleen nog het materiaal voor aanschaffen. 
Ja en dan nu nog wat dingen die we echt moeten doen

  • Ringen; we willen graag mooie ringen maar moeten nog even naar een juwelier 
  • Taart; hier zijn we nog niet echt uit wat we nou willen en hebben wel wat op het oog.
  • Kleding Pieter; dit verzorgt hij zel
  • Kleding Kian; heb ik al naar gekeken maar moet dit nog bestellen online levertijd is 2 weken en met een dreumes erg fijn zo heeft hij straks de juiste maat aan
  • Ik wil nog wat kilo's kwijt
  • Wat doe ik met haar en make-up; ga dit zelf doen en met bijna erover uit wat het gaat worden 

XXX
Amanda

You Might Also Like

0 reacties