Recept #2 voor Santa Maria Verras met Tex Mex

06:00




Benodigheden:
  • Mini taco tubs
  • Faijta kruiden
  • sausmix
  • Kipfilet
  • Avocado
  • Groenten
  • Salsa saus
  • Bruine bonen
  • Uien
  • Knoflook
  • Tomaat 



Als eerst bakte ik de uitjes en knoflook en daarna deed ik de kip erbij. Dit liet ik even lekker bakken.
Daarna deed ik de tomaten erbij, dit liet ik even lekker pruttelen.


Ondertussen maakte ik de quacamole dip. Ik voegde zelf nog wat tomaat en citroensap toe.

De kip was goed gaar al en toen konden de groenten en kruiden erbij. Als extra toevoeging deed ik er bruine bonen bij.


Uiteindelijk lekker de tafel gedekt en zetten weer de hete pepers neer voor ons en voor Kian had ik er geen peper in gedaan. Zo kunnen we het voor ons zelf lekker pittig maken.  Verder zetten ik sla neer en zure room. In de Guacamole dip deed ik de pitten van de avocado dit is tegen verkleuren #tipvandeweek...



Zoals jullie kunnen zien zag het er weer heerlijk uit, alleen vond ik de quacamole dip geen succes. Ik maak hem toch liever zelf is veel lekkerder. Dus dat is iets wat ik niet snel meer in huis haal.
 Verder eten die taco tubs stukken beter dan taco's zelf...

xxx
Amanda

You Might Also Like

1 reacties