Magnum Double Chocolate en Cookie Crumble

06:00

Als het zonnetje begint de schijnen dan krijg ik steeds meer trek in ijs...
En dan met name Magnum... Zelf koop ik graag de normale.
Nu liep ik bij de Albert Heijn en daar zag ik weer de magnum double chocolate liggen. Ik dacht dat ik gek werd deze ijsje zijn er even in mini geweest en nu weer terug. Ik moet zeggen deze is nu echt wel mijn favoriet. 

De verpakking van het ijsje ziet er al spannend uit, maar de binnenkant oogt normaal.

Maar wanneer je een hapje neemt. Zie je waarom het double chocolate heet, ik heb er een foto van gemaakt en dan zie je het heel goed.
De binnenkant is gevuld met zachte laag chocolade mouse ofzo dit zit dan tussen de twee heerlijke lagen chocolade waar magnum om bekend is. En dan denk je is dit niet genoeg chocolade dan is het ijs ook nog gewoon chocolade ijs.
Dus een waar chocolade droom als je het mij vraagt. Super blij dat dit vast in het assortiment zit nu. Verder heb je ook een variant met caramel ertussen maar daar ben ik persoonlijk geen fan van.


Ja ik hoor je denken wat is dit, nou dat had ik ook toen ik de doos zag staan in de albert heijn. Cookie crumble smaak en heb gekeken op de ola website maar deze staat er niet tussen.
Dus mocht je mazzel hebben misschien verkoopt jouw supermarkt deze ook.
Nu even over de verpakking deze is eigenlijk het zelfde als de andere verpakkingen, maar heeft een kleur accent blauw.

De Magnum ziet er uit als een almond. Maar eenmaal een hapje proef ik niet echt de cookie maar meer caramel smaak. Ook het ijs smaakte naar caramel, dit is niet mijn ding. Hij niet vies maar wel erg lekker.




Dit waren de twee ijsjes die ik met jullie vandaag wilde delen.

Welke ijsje zou jij wel willen proeven.?

xxXXxx
Amanda

You Might Also Like

0 reacties