Pasen in Huize Amanda

06:00

Paas 2016 staat alweer voor de deur en ik ben er gek op. Dan komt de lente ook weer in zicht en is het tijd om ons huis heerlijk te gaan decoreren.
Zo ook dit jaar. Ik heb een shoplog opgenomen over wat spullen die ik had gekocht bij de Action.
Vandaag laat ik deze zien in foto's hoe ik ze heb versierd etc.

Zoals je kan zien heb ik het Paasei van de action versierd met wat kuikentjes(deze gekregen van mijn moeder). De grasmatjes liggen ervoor hierop wat eitjes gelegd wat andere diertjes erbij en klaar...

En dan mijn paastak, deze gevaarte is alle kanten op gegaan. Met een dreumes moet je wel een goed plekje hebben en had ik een goed plekje kon je de helft van de tv niet zien. Dus nu staat hij op mijn tv-meubel. Ook heb ik tulpen in huis gehaald en deze komen van de markt; 3 bossen voor maar 6 euro. In de takken hangen de paaseitjes in de kleuren blauw,paars en groen. Nu heb ik van Kian(mijn moeder) 4 schattige paashaasjes gehad en 1 daarvan is de kleur geel. Nu heb ik bedacht dat ik nog wel wat gele accessoires erin wil hangen. Dus voor dit ga ik nog op pad.

Verder heb ik nog 2 schaapjes en deze komen van de Xenos en heb ik al een tijdje.

Ik ben zo blij met ons huis en laat die lente maar komen.

Hebben jullie ook een Paastak in huis? welke kleuren hangen erin?

xxx
Amanda





You Might Also Like

0 reacties