Chantal word persoonlijk | 1 |

06:00


Amanda heeft zichzelf nu al in twee artikels bloot gegeven dus vond ik het tijd om ook eens een persoonlijk verhaal van mij te vertellen. Ik wil het vandaag met jullie hebben over mijn band met mijn ouders aangezien ik absoluut geen lieverdje ben geweest in mijn tienerjaren. Dit komt omdat ik eigenlijk alles heb gedaan wat Amanda niet heeft gedaan en daardoor waren er wel eens wat akkefietjes.

Ik zal beginnen met dat ik echt een papa's kindje ben en dat is al van jongs af aan. Elke foto of video die je ziet samen met mijn vader zie je direct een klik. Wij voelen elkaars grapjes ook aan en hebben gewoon dezelfde humor. Je kan het ook echt heel zwaar hebben als mijn vader en ik tegen je in gaan of met je dollen want wij gaan door tot het bittere eind. Néé mijn vader is echt de beste vader die er is want vroeger kreeg mijn zus op haar kop als haar kamer een rommeltje was en die van mij werd door papa gedaan. Ja eigenlijk heel erg maar daarin tegen is mijn zus weer een moeder's kindje en hierdoor werd alles weer recht getrokken.

Dan de band met mijn moeder die in mijn tienerjaren echt niet geweldig was. Eigenlijk van jongs af aan irriteerde ik me regelmatig aan mijn moeder omdat Amanda in mijn ogen meer mocht dan ik. Natuurlijk compenseerde mijn vader dit maar dat zag ik op dat moment echt niet. Mijn zus kon nooit een vlieg kwaad doen en ik geef ook toe dat ik eigenlijk altijd het gemene meisje was maar er ontplofte tussen mijn moeder en mij altijd een bom. Ik ben namelijk iemand die bij bepaalde mensen heel lang een ijskoningin kan zijn en dus totaal geen gevoel toont. Dit gebruikte ik vaak genoeg bij mijn moeder net zolang tot ze zo boos was dat ze in tranen uit barstte. Natuurlijk super slecht en gelukkig zie ik dat nu wel in maar ik geef toe dat ik echt een kreng was. Op een gegeven moment waren we op zo'n punt bereikt dat we bijna dagelijks wel een discussie hadden wat eindigde op een flinke ruzie. Er was geen klik en ik wou absoluut niet thuis blijven vanwege mijn moeder.

Ik heb echt van alles gedaan waardoor ik mezelf in de nesten werkte en mijn moeder mij weer hielp. Néé ik waardeerde dat niet want ik zag het alleen maar als bemoeien en controleren. Had ze me laptop weer doorzocht met welke jongens ik zat te chatten of mijn mobiel want die betaalde zij dus daar had ze recht op. Mijn moeder stond echt een in zwart daglicht tot op een gegeven moment ik in ging zien dat ze het allemaal goed bedoelde en het voor mij deed. Op een gegeven momenten had ik schulden die al bij verschillende incasso bureaus lagen en door haar telefoontjes met deze bedrijven ben ik schuldvrij. Binnen een jaar was ik van een negatief saldo naar een positief saldo gegaan en dat door alle liefde die mijn moeder aan mij gaf. Vanaf dat moment ging het steeds beter maar het werd wel vrij snel duidelijk dat het tijd was dat ik het huis uit ging want dat was nog het enige hekel puntje.

Inmiddels woon ik nu een jaar op mezelf en ben ik wekelijks bij mijn ouders te vinden. Ja het gebeurd zelfs dat ik nog wel eens bij mijn ouders slaap en wat is het dan gezellig. Even lekker met papa dollen en met mams slap ouwehoeren. Ja zo zie je maar hoe de band kan veranderen! Ik hou super veel van mijn ouders en ben echt heel erg blij met de hand die ik nu met beide heb. Natuurlijk zal papa altijd een klein streepje voor hebben maar gelukkig heeft mijn moeder dat weer mijn zus haha. Zo verdelen wij het dus ook eerlijk net als hun!

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties