Weightwatchers reep - Chocolate Crisp

06:00


Als ik één reep kan herinneren van het begin dat ik Weightwatchers doe is het de chocolate crips reep. Voor wie het niet weet Weightwatchers heeft allemaal producten te koop die het afvallen makkelijker kunnen maken zo ook een iets verantwoorde snack. Deze reep is echt favoriet vanaf de eerste dag maar in de jaren dat ik opnieuw Weightwatchers volgde werd de reep jammer genoeg steeds veranderd. Nu twee jaar later probeer ik de reep opnieuw.

Ingrediënten:

Melkchocolade (33%) (suiker, volle melkpoeder, cacaoboter, cacaomassa, magere melkpoeder, emulgator: sojalecithine; aroma), oligofructosesirooop, eiwitcrisps (14%) (soja-eiwitisolaat, tapiocazetmeel, zuurteregelaar: calciumcarbonaat; zout), krokante granen (tarwebloem, weipoeder (melk), zout, kurkuma, rijsmiddel: natriumcarbonaat), havervlokken, bevochtigingsmiddelen: sorbitolsiroop, glycerol; fructose, krokante granen met cacao (maïsbloem, rijstebloem, suiker, tarwebloem, magere cacaopoeder, gerstemoutextract, zout, glucosesiroop, kaneel, aroma), havervlokken, honing, cacaomassa (100% cacaobonen), zonnebloemolie, zout, natuurlijk aroma emulgator: sojalecithine. Melkchocolade bevat minimum 25% vaste cacao bestanddelen en 14% vaste melkbestanddelen.


De reep is een mix van verschillende granen zoals rijst, tarwe en mais vermengd met karamel en omhuld met een chocoladelaagje. Ik als chocoladeliefhebber werd altijd heel blij van deze reep maar bij het proeven van de nieuwe variant was ik eigenlijk direct teleurgesteld. Hij was totaal niet meer zoals hij was maar zeker niet direct vies. Je proeft karamel, chocolade maar soms had ik ook het gevoel dat ik rozijnen proefde terwijl deze als goed is niet in de reep zitten. Deze reep is wel een mooi formaat voor even een snelle snack om even weer door te kunnen gaan. Voor mij gaat deze reep alleen voorbij want ik vind dat er wel lekkerder repen te koop zijn bij Weightwatchers.

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties