Huis dreumes proof maken deel 1#

06:00



Kian is in December 1 jaar geworden en het weekend erop kwam de kerstboom in de woonkamer, toen moest de box even weg. Nou deze komt dus nu niet meer terug de woonkamer in, de hoek waar de box in stond word nu een speelhoek voor Kian. We willen in de komende weken de hoek steeds meer aankleden, maar voor nu doen we met de spullen die we hebben. Kian heeft op dit moment twee plekken waar hij kan spelen.

Ik heb een auto hoek gemaakt hieronder de foto;


Ik heb ervoor gekozen de auto's etc apart te zetten, zo heeft hij dat mooi bij elkaar.


Verder heb ik een speelhoek gemaakt met al zijn speelgoed erin.
In deze hoek heb ik zijn megabloks bak staan, een bak met speelgoed en een foam puzzelmat. Verder heb ik van de week stapelblokken gekocht van woezel en pip.
Ja ik weet het Kian heeft veel speelgoed, op zolder heeft meneer nog meer en dit zodat we soms even kunnen afwisselen.

Binnenkort komt er een wishlist over zijn speelhoek. Je zal wel denken nog meer speelgoed. Ja en Nee, we gaan dan voor opbergruimte en 1 groot speelgoed waar hij rollenspellen mee kan gaan spelen met ons.

xx
Amanda

You Might Also Like

0 reacties