De ‘jaar in vogelvlucht’ TAG

06:00

De ‘jaar in vogelvlucht’ TAG




Ik kijk met een trots gevoel terug op..
De eerste stapjes van Kian, eigenlijk alle eerste keertjes van Kian. Verder op onze eerste vakantie naar frankrijk als gezin(rest van de familie was ook mee). En ook hoe wij het als gezin doen.
 

Ik denk met een lach terug aan.. .



Onze Vakantie in Frankrijk en aan Kian zijn eerste verjaardag. Kian heeft zo genoten van deze momenten en nog kijk ik daar met een lach aan terug.

Een aantal hoogtepunten van afgelopen jaar vond ik..
Ja dat zijn er veel met een kleine man van 1 jaar.
  • Eerste stapjes
  • Eerste keer zwemmen met Kian
  • Bruiloft van Chantal en Jasper
  • Vakantie Frankrijk
  • Kerst 2015
  • Verjaardag Kian
  • Sprookjebos bezoekjes
De persoon die ik het meest dankbaar ben is..
Mijn Moeder die past 4 keer per week op en heeft daar veel voor opgegeven. En door deze grote beslissing kunnen wij Kian een veilige basis bieden die voor ons goed voelt. Kian is gek op zijn oma en ook onwijs dol op zijn opa. Ik vind dit mooi en fijn dat hij zo een band kan opbouwen met zijn oma en opa. Kian leert veel van ze en gaat met veel plezier daar naar toe. Ik laat hem elke keer met een goed gevoel achter.

Wat ik het liefst wil vergeten van afgelopen jaar is..
Deze heb ik niet, ik vind dat je leert van je fouten en dat je daar wat dan mee kan doen. Ik sta achter alles wat ik doe en is gebeurd.

Andere dingen van 2015 die me bij gebleven zijn..
De eerste nacht zonder Kian.

 

 Voor 2016 hoop ik..
Ik hoop op veel gezondheid, geluk en liefde(cliché)
Nee dit zegt natuurlijk iedereen, maar ik hoop dat Kian zich lekker nog meer gaat ontwikkelen. Dat Piet en ik misschien in 2016 gaan trouwen en als het ons gegund is een tweede kindje/zwangerschap.

En voor jullie wens ik ook veel geluk, gezondheid en liefde in 2016
 
Deze Tag heb ik gevonden op de website van Sanne van laviesagista 

You Might Also Like

0 reacties