Lush review #1

06:00


De peeping Santa;
Het is nieuw, het heeft een kerstmuts en het ruikt fruitig én bloemig! De perfecte bubble bar, al zeggen we het zelf. Een flinke dosis biologische Fair Trade cacaoboter en zachte sheaboter uit Ghana in een knalrood jasje. Peeping Santa zorgt voor heel veel zachte bubbels met een heerlijke geur van aarbei en geranium.

bron:lush

Wij zijn  gek op lush als we op vakantie gaan en dus als we weer een weekje weg gaan waar een bad is dan nemen we een aantal producten mee. Vandaag laat ik jullie er al een zien en wie weet komen er nog meer online...









Het bad kleurde kerstrood en rook heerlijk, niet te zoet maar erg subtiel. Ik vond het schuim ook erg veel en was daar over verrast.
Toen ik even in het bad zat merkte ik al dat mijn huid zacht aanvoelde heerlijk was dit. Een maal uit de douche had ik een zachte heerlijke geurende huid.

Dit was mijn review in foto's en kort hoe ik het heb ervaren...

tot snel weer

xxx
Amanda

You Might Also Like

0 reacties