Het verhaal over ons afvallen!

06:00



Ja ik ben heel eerlijk tegen jullie en eigenlijk heb ik het gewoon zwaar verziekt! Zo was ik bijna 22 kilo kwijt maar inmiddels is dit nog maar 5 kilo want de rest heb ik er zo langzamerhand alweer aangevreten. Mijn motivatie was gewoon helemaal weg en het eten was gewoon weer veel te lekker. Mijn zus houd het nog best goed bij maar ook die is een paar kilootjes aangekomen maar wij gaan er samen weer tegenaan.

Gaan we door met Cambridge Weightplan? Ja ik ga weer terug van Cambridge 500 omdat de 800 variant voor mij zorgt voor teveel valkuilen omdat ik in de avond mee mag eten. Met Cambridge 500 kan ik daarom als ik me producten gewoon neem niet de mist in gaan en dat is voor mij het beste. Het is zwaar en ik kijk er een klein beetje tegenop maar ik weet ook dat ik een goed resultaat er mee kan krijgen dus even doorhappen. Mijn zus blijft Cambridge 800 volgen omdat dit makkelijker is in combinatie met Kian want het is raar voor zo'n kleine man om zijn moeder niet te zien eten.

Wel hebben wij besloten om over te stappen naar een andere consulent omdat wij niet helemaal ons meer goed voelen bij onze huidige. Mijn moeder is een aantal jaar geleden bij een andere consulent heel goed begeleid en daar willen wij nu ook heen. Deze consulent zit in Zaandam en dat is voor mijn zus ook makkelijker aangezien zij daar woont en het soms lastig is met haar kleine man om even naar Assendelft te rijden. Het is nu donderdag dat ik dit tik dus ik hoop dat ik morgen aan mag schuiven bij onze nieuwe consulent maar het is nog even afwachten op zijn mail anders word het maandag.

Wij gaan jullie dus weer op de hoogte houden en kijken of ik nu wel sterk genoeg ben om het even door te zetten want ik ben die overtollige kilo's echt zat. Mijn kleding zit weer strakker, gezicht is weer plofferig en néé gewoon niet ideaal. Slank het nieuwe jaar in zal niet gaan maar zeer waarschijnlijk wel slanker dan dat ik nu weeg!

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties