Dan is het alweer September

06:00


Ja het is alweer September, en nu deze maand begint denk ik steeds meer aan de gezellige periode en daar heb ik wel weer zin in. Iedereen om mij heen klaagt dat de zomer voorbij is maar, ik vind het weer erg gezellig om te kaarsjes aan te zetten in huis.
Langzaam mijn huis in de Herfst sfeer te versieren. Heb bij de primark erg leuke lampjes met uiltjes gekocht..Nog even en dan kunnen de versieringen voor de herfst weer de woonkamer in en ik ben gek op deze tijd. Weer die warmte van kaarsjes, leuke tv programma's etc.

Wat met de start van deze maand is ook het tv seizoen weer aantrekkelijk. Ik ga weer elke donderdag klaar zitten voor http://www.expeditierobinson.nl/ ja ik ben nu al fan.

En nog vele andere programma's.

De kleertjes die klaar liggen voor kian; leuke truien, mooie winterjas, schoenen, leuke herfstsjaaltjes etc. En ooo ik zie mezelf alweer zitten op de bank dekentje,theetje en kaarsjes aan leuke film op en genieten maar(als Kian in bed ligt dan he)

Als je mij vraagt is de herfst mijn lievelingsseizoen, ik ben gek op de kleuren van de bladeren en natuur vind het dan zo gezellig knus worden.

Waar ik naar uitkijk deze maand, met Kian lekker naar het bos, of een frisse wandeling op het strand...Ja jongen is heb er zin in en ben ik klaar met de zomer nee maar nu de herfst voor de deur staat zeg ik kom maar op.....

En jullie al klaar voor de herfst????

xxx
Amanda


You Might Also Like

0 reacties