Ikea food challenge

06:00


Ja jullie lezen het al ik doe mee aan de ikea food challenge. Vanavond krijg ik een doos vol met producten waar ik dan gerechten mee moet bedenken voor de ikea.
Ik heb mij aangemeld via http://uitpaulineskeuken.nl/ je kan je nog aanmelden en kijk voor al bij de #IKEAfoodchallenge op sociaal media. Het leuke is dat de winnaar zijn of haar gerecht in de ikea zal worden geserveerd en de winnaar krijgt ook nog eens een keuken ter waarde van ???? Ja jongens dan moet je toch even kijken op de link of de hashtagg op sociaal media.

Ik ben benieuwd wat er allemaal voor creaties uit komen.

Waarom doe ik mee zou je denken;

Nou ik heb al een mooie keuken maar een nieuwe is altijd welkom, maar ik doe vooral mee voor de ervaring en om te kijken hoe creatief ik ben met de producten.

En wat houd dat in voor onze blogg, nou ik probeer zoveel mogelijk te delen met jullie over o.a de producten, food foto's en nog veel meer...

En willen jullie nog mee doen????

xx
Amanda


You Might Also Like

0 reacties