Review - Lidl W5 multi surface schoonmaakdoekjes

19:48


Vandaag even een schoonmaakartikel want soms heb je van die dagen dat je huis niet helemaal weer gepoetst moet worden maar even een schoonmaakdoekje doet worden. Meestal maakte ik een emmertje met sop en ging ik dan met een doekje aan de slag maar mijn zus zei dat dit veel makkelijker kan. Bij de lidl maar ook zeker bij andere supermarkten hebben ze schoonmaakdoekjes met een heerlijk geurtje die prima geschikt zijn voor even een snelle schoonmaak. Bij de lidl zijn ze te verkrijgen in 3 geuren: appel, citroen en zeelucht. Zelf heb ik altijd de doekjes met de appelgeur voor een zoete maar frisse geur door het hele huis heen.


Ik ben zeker geen schoonmaakmuts maar ik vind het wel fijn als mijn huis gewoon lekker fris en schoon is. Nog een groot pluspunt is dat de verpakking hersluitbaar is dus de doekjes drogen niet uit en zijn naar een aantal weken nog prima te gebruiken. Waar ik ze voor gebruik is voornamelijk even snel over de wcbril, tafels, keuken of trapleuning. Het is geen schoonmaakwonder dat zal ik zeker niet zeggen maar wel handig om toch even alles een beetje op te frissen. 

Adviesprijs: € 1,99 voor 80 doekjes. 

Liefs Chantal



You Might Also Like

0 reacties