Dag uit het leven van Chantal

06:00

Gisteren ben ik een gezellig dagje weer op stap geweest met mijn moeder, zus en Kian. Eerst zijn we naar het Sprookjes Wonderland geweest in Enkhuizen, daarna nog even shoppen in Hoorn en toen op weer naar huis. Ik heb een aantal foto's gemaakt van deze dag die ik graag met jullie deel en hoop dat jullie het leuk vinden.



Tijd voor een ochtendshake!


Even een heerlijke douche nemen.


Boodschappen bestellen voor mijn vriend.


Op naar Enkhuizen!


Goedemorgen Sprookjes wonderland.


Pleintje met allemaal gezellige kleine winkeltjes.


De gelaarsde kat.


Oma en Kian hadden de grootste lol samen. 


Klein duimpje was er ook nog gezellig bij. 


De swingende beren mochten zeker niet ontbreken. 


Kian is gek op bloemen dus hier keek hij zijn ogen uit.


Denk één van de leukste attracties want de standbeelden zingen.


Mijn zus op het hobbelpaard met Kian.


Nog even een drankje voor vertrek me zus vond deze heerlijk!


Bij thuiskomst nog even met een dekentje aan het bloggen.


Tijd voor het avondeten een chocoladereep! 


Ojee stroomstoring dus wat plakjes grillworst met kaas voor Jasper.

Ik heb hem kort gehouden qua tekst want de foto's daar draait het toch allemaal om. Het was een gezellig en leuk dagje met zijn viertjes.

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties