Chantal gaat trouwen!

06:00


Vandaag even een heel ander artikel dan dat jullie van mij gewend zijn maar Jasper en ik gaan trouwen! Wij waren dit jaar al van plan om te gaan trouwen maar een datum hadden wij nog niet echt en op de één of andere dag was daar opeens de datum. Inmiddels zijn we al 1 1/2 maand druk bezig met dingen regelen en zijn wij zelfs maandag 22 juni in ondertrouw gegaan dus nu is het toch wel een klein beetje officieel.


Nu zul je je misschien wel afvragen wanneer gaan jullie trouwen? 


Donderdag 12 november 2015 om 09:00 

Dus nog even geduld want we zitten nu in eind juni maar voor je het weet is het zover en ben ik getrouwd. Maar wauw! wat komt er veel bij kijken want wij willen het niet te groots maken maar er moeten wel trouwkaarten komen, een bruidstaart, geschikte outfit en al het papierwerk erom heen. Dan zijn er ook nog heel veel opties zoals gratis trouwen, voor half 10 trouwen en na half 10 trouwen en in die laatste twee zit weer een verschil qua prijs. Wij wilden in eigenlijk voor het gratis trouwen gaan maar ten eerste was deze datum niet meer beschikbaar en ten tweede zitten er ook eisen aan vast zoals: max. 2 getuige, geen foto's/film en verder niemand aanwezig. Nu gaan we in een trouwzaal trouwen waar 60 mensen mogen komen en je verbaasd je hoe snel de aantallen aantikken.

Onze familie regeerde heel leuk toen wij het vertelden en zijn al druk bezig met cadeau ideeën en wat moeten hun aan gaan doen? Mijn schoonmoeder kan zelf bruidsboeketten maken en bood dit aan wat ik eigenlijk niet van plan was om te doen maar nu toch maar doe. Aan beide kanten zijn wij de eerste kinderen die in het huwelijksbootje stappen dus voor iedereen is het spannend en leuk.


De komende 4 1/2 maand zullen jullie dus zo nu en dan iets over de bruiloft online zien komen. Onze trouwkaart staat wel al klaar voor verzending na 10 proef exemplaren haha wat is dat toch nog een gedoe. Verder heb ik ook al wat inkopen gedaan voor de bruiloft zelf want er komt een heerlijke brunch bij ons thuis. Qua trouwjurk word het nu even lastig omdat ik zo snel aan het afvallen ben dus last minute ga ik met mijn moeder en zus een jurk uitzoeken wat het word weet ik zelf ook nog niet.


Het is dus een hele spannende tijd maar ik heb er ook onwijs veel zin in want het is een grote stap die we nemen maar we houden heel erg veel van elkaar! Ik houd jullie zeker op de hoogte.


Liefs Chantal

You Might Also Like

2 reacties