Social Media Tag

06:00

Vandaag hebben we voor jullie weer een TAG! die wij gevonden hebben via versusa.nl. Namelijk de Social Media Tag! 

Amanda



Welke social media kanalen gebruik je?

Ik gebruik twitter, facebook, instagram

Wat zijn je favoriete social media kanalen?

Mijn favoriet is op dit moment instagram deze gebruik ik bijna dagelijks en facebook kijk ik veel op.

Wat is je minst favoriete social media kanaal?

Dit heb ik niet echt

Welke gebruik je eigenlijk te weinig?

Ik gebruik eigenlijk twitter te weinig, maar ben de laatste tijd goed op weg.

Wat vind je irritant op social media?
 

Dat mensen dingen erop zetten zoals ik ben moe, ik ga slapen etc.

Hoe vaak per dag zit je op social media?

Paar keer per dag als ik vrij ben, tijdens werk tijdens mijn pauze alleen.

Meldingen aan of uit?
 

Uit.

Emoji’s, wel of niet?
 

Ja ik gebruik ze vaak.

Hashtags, wel of niet?
 

Ja dit is iets wat ik wel veel gebruik.

Welk social media kanaal denk je dat als eerste verdwijnt?
 

Ik zou het echt niet weten.

Wat zijn je favoriete accounts om te volgen?

littlewonderworld , kellycaresse , elisejoanne Deze drie ga ik elke dag wel even af om op hun blogg te gaan lezen.

Verder kijk ik op youtube ook naar Vloggloss, VeraCamilla, Versusa, Beautynezz, Furtjuh, Ikvrouwvanjou.
Chantal


Welke social media kanalen gebruik je?

Facebook, Twitter, Snapchat en Instagram

Wat zijn je favoriete social media kanalen?

Facebook en Instagram

Wat is je minst favoriete social media kanaal?


Linkedin, ik heb hier wel een account maar eigenlijk doe ik hier weinig tot niets mee. Zo nu en dan kijk ik er even op maar het heeft voor mij verder geen nut. Misschien moet ik me er wat meer in gaan verdiepen maar voor nu is dit echt mijn minst favoriete social media kanaal.

Welke gebruik je eigenlijk te weinig?


Absoluut Twitter en dat is ook een doel voor mij om hier wat meer mee te doen. Mijn zus daarin tegen reageert regelmatig via Twitter en daarmee heb je ook veel meer bereik. Ik vind Twitter onwijs leuk maar als ik even actief ben sluipt het er zo in dat ik weer minder actief word helaas.


Wat vind je irritant op social media?

De nare dingen die er worden verspreid. Alles gaat zo snel voor je het weet is een naar bericht al door meerdere mensen gelezen. Ook kan er door social media snel een miscommunicatie komen en dat is zo jammer.

Hoe vaak per dag zit je op social media?


Daar kan toch wel aardig wat uurtjes in zitten. In de ochtend begin ik al met het checken van al mijn social media kanalen en zo gaat het door tijdens mijn pauzes, als ik thuis kom en vlak voor het slapen gaan weer.

Meldingen aan of uit?

Sommige meldingen heb ik wel aan staan maar de meeste niet omdat je soms dan zo overspoelt word met reacties of berichtjes.

Emoji’s, wel of niet?


Naar mijn vriend via whatsapp gebruik ik ze zeker regelmatig maar voor de rest néé tegenwoordig niet meer. Vroeger toen MSN er nog was gebruikte ik ze juist onwijs veel.


Hashtags, wel of niet?


Eigenlijk gebruik ik altijd wel hashtags meer ook omdat ik zelf dan gemakkelijk naar het onderwerp kan waar ik iets over schrijf of een foto van maak. Teveel hashtags vind ik dan wel weer overdreven maar je moet doen waar je zelf van houd toch.

Welk social media kanaal denk je dat als eerste verdwijnt?


Ik zou het momenteel echt niet weten. Een paar jaar geleden was het overduidelijk dat Hyves op een gegeven moment echt niet meer leuk was maar nu heb ik dat niet echt.

Wat zijn je favoriete accounts om te volgen?


Vloggloss, Enzoknol, VeraCamilla, Versusa, Beautynezz, Furtjuh, Ikvrouwvanjou.

Neem gerust deze Social Media Tag over die wij via Versusa.nl gevonden hebben.

Liefs Amanda en Chantal

Share Button

You Might Also Like

0 reacties