Tweede weegmoment Cambridge Weightplan 500

06:00


Al 14 dagen ben ik bezig met het Cambridge Weightplan 500 dieet en tot nu toe gaat het de goede kant op. Mijn eerste week had ik een prachtig resultaat van maar liefst 5,9 kg en wat zou er nu in week 2 af zijn? Zondag tijdens ons uitje bij het 24Kitchen&Cottages weekend heb ik wel een klein sateetje gegeten zonder satésaus, frietjes of brood maar met een kleine salade. Voor de rest me netjes aan het dieet gehouden en gisteren was dus weer het moment om op de weegschaal te staan.

Wat was het resultaat van de tweede week Cambridge Weightplan 500?

Er was maar liefst 2,6 kg af en dat betekend dat ik nu 8,5 kg kwijt ben in twee weken tijd! Volgende week hoop ik en ga daar ook voor om de 10 kg aan te tikken. Wauw! Onze consulent was ook weer blij verrast want mams had er ook weer 2,7 kg afgehaald dus super blij. Nu nog even een weekje aan de soepjes, shakes en repen want volgende week gaan we de eet week in waar ik super veel zin in heb.

De tweede week is ook echt voorbij gevlogen en veel momenten waarbij je toch niet zo'n trek hebt maar je vaak dan wel toch nog één product moet eten. Gelukkig heb je de mogelijkheid om het wat later te nemen en dan krijg je het al een stuk makkelijker naar binnen. Ik was alleen wel ondanks het slikken van de pil een beetje aan het rommelen met mijn menstruatie dus dit heb ik even nagevraagd maar dat kan kloppen. Je lichaam gaat natuurlijk veranderen en dit kan een reactie daarop zijn dat de pil niet helemaal zijn ding doet op dit moment. Dus ze raadde me aan om voorzichtig te zijn haha.

Ja morgen gaan we dan de derde week in en gaan we voor een - 1,5 kg maar alles wat eraf is daar ben ik al blij mee want mijn winterjas zit al een stuk beter. Ik ben nog steeds blij dat ik deze stap genomen heb samen met mijn moeder en op naar de volgende kilo's die eraf gaan!

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties