Kledingstukken die ik vaak pak voor Kian

06:00

Het werd wel weer tijd om jullie te laten zien welke kledingstukken ik vaak pak en dus favoriet zijn van mij(ons)

 Het vestje hierboven is van de Hema en heb ik gekregen van mijn ouders. Ik ben gek op vestje en ze staan ook erg leuk bij Kian. Vestje zijn erg handig over een leuke romper en maakt je outfit helemaal af.

 Deze trui is van de Zeeman en heb ik gekocht omdat mijn vriend deze soort truien ook in zijn kast heeft hangen en vond ik het wel leuk als Kian en papa "dezelfde" trui aan kon doen. Het voordeel van deze trui is dat hij een goede pasvorm heeft en makkelijk aan te doen is bij Kian.

 Ja, dit is wel echt iets wat niet kan ontbreken in een garderobe van een kleintje. De jogingbroekjes van de H&M. Deze zijn vaak 3 halen 2 betalen.
 Dit is niet echt een kledingstuk, maar ik gebruik het wel vaak om een simpele outfit af te maken. Kwijlslabbers ik heb ze gezien bij Bibian en Manon van http://www.littlewonderworld.nl/ en was gelijk al fan.
Tegenwoordig komen er steeds meer overal te koop.

 Dit is wel een nieuw item wat ik nu vaak aan doe. Ik gebruik het meer als soort van jasje op een mooie dag.
Hij is van de V&D.
Dit spookbroekje heb ik gekregen en draag ik regelmatig(kian). Hij is van de H&M en zit ook een bijpassende romper bij.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien wat ik o.a allemaal bij kian aan doe. Ik vind het erg leuk om dit te delen en hoor graag wat jullie nog vaker of meer willen zien van ons.

You Might Also Like

0 reacties