Mama tagg

06:00

Deze tagg heb ik bij littlewonderworld gezien en was weer eens aan het snuffelen voor een leuke tagg en vond deze bij de meiden.

 

Zwangerschap & Bevalling

 Thuisbevalling of ziekenhuis 

Ik wou meteen in het ziekenhuis, ben uiteindelijk thuis begonnen maar moest toen toch met spoed naar het ziekenhuis.

Oei ik Groei of Zwangerschapsforum
Oei ik groei app is leuk, maar ga vooral op mijn eigen gevoel af
Verloskundige of gynaecoloog
Verloskundige
Eten voor twee of geen hap door keel vanwege maagzuur
dan liever eten voor twee, veel last gehad van maagzuur verschrikkelijk
Wel of geen foto’s van bevalling
Wel, alleen door dat alles zo snel ging pas foto's vanaf dat kian er uit was
Geslacht bekend of onbekend voor bevalling
Bekend met 20 weken
Wel of geen buikband
Nee
Zomer- of winterzwangerschap
Was nu zwanger van maart tot en met december prima
Pufcursus of zwangerschapszwemmen
geen van beide

Opvoeding

Uitslapen of vroeg op
Mijn kleine man van nu alweer bijna 4 maanden slaapt tot een uur of 7 of 8 is prima voor mij
Negeren of time-out
nvt
Vast dagritme of kindvolgend
Ik volg nu veel mijn baby, maar er zit wel een aardig ritme in een dag
Wel / geen toetje bij niet eten
NVT
Kind eerder van tafel of blijven zitten tot iedereen het op heeft
Blijven zitten tot iedereen het op heeft. Dat is wat ik wil als hij straks ouder is
Tv aan of uit overdag
NVT.
Beneden spelen of op de kamer
NVT
Binnen of buiten
NVT
Om plassen heen lopen of in de plassen stampen
NVT
Douchen of in bad
Kian vind het badje heerlijk en douchen ook lekker maar dan met mama want papa vind dat douchen toch nog eng

Kindermode

 

Meisjes in jurk / rok of broek met trui
Ik zou gaan voor stoere broekjes met shirtjes. Rokjes/jurkjes kruipen zo omhoog bij baby’s.
Online of offline shoppen
OnlinePastelkleuren of felle kleuren
Felle kleuren 
Schoenen of laarsjes
Voor een baby sokjes, daarna stoere schoenen/sneakers
Effen of met print
EffenNieuw of tweedehands
BeideTruitjes of vestjes.
VestjesRompertjes met korte of lange mouwen
Lange mouwen
Biologische producten of betaalbaar
betaalbaarSale of nieuwe collectie
Sale

Food(deze heb ik weg gelaten ivm nog geven van alleen borstvoeding)

Online

Foto’s delen op Facebook of Instagram
Ja ik doe het beide, maar wel minimaal.
Filmpjes kijken via Netflix of Youtube
Youtube
Spelletjes of filmpjes kijken
Spelletjes
Blogjes lezen of nieuwssites lezen
blogjes lezen
Smartfoon of laptop
Smartfoon
Forum of Facebookgroep
geen van beide
WhatsApp of Facebook Messenger
Whatsapp
Skypen of bellen
Bellen

Dit was de tagg, hoop dat jullie hem leuk vonden. Heb hem hier en daar wel wat aangepast. 
Het staat jullie vrij om hem over te nemen.


xxx
Amanda

You Might Also Like

0 reacties