Kian 2 maanden...

06:00

Kian 1 maand op deze link kunnen jullie lezen over zijn eerste maand. Dit was mijn persoonlijke blog waar ik nu niks meer mee doe. Dit omdat ik mijn volledig inzet voor de blog samen met mijn zusje.

Dan nu over na de afgelopen maand.
Er is veel gebeurt Kian is veel veranderd, hij is steeds meer wakker en wil dan het liefst spelen in zijn babygym. Dan gaat hij lekker brabbelen en spelen.

Hij is ook echt goed gaan lachen en geniet veel van momenten met ons samen. Hier genieten wij natuurlijk ook erg van. We zijn ook nog regelmatig wezen wandelen vooral de laatste dagen met het heerlijke zonnetje.

Kian moest ook naar het consultatiebureau. Op woensdag 4 februari moesten we weer en nu voor prikjes, en wat was dit zielig. Tijdens de prikjes moest hij erg hard huilen, maar gelukkig ging het daarna alweer snel goed. Hij was in de avond iets meer aan het slapen en had wat verhoging. Hij woog nu 5 kilo en was 55 cm.

Ook was afgelopen maand zijn oma jarig en voor zijn oma had hij (wij) een leuk cadeau gemaakt. Hier over komt deze maand een artikel over.

Ook heeft hij zijn eerste flesje gehad en dit ging super goed.
Kian 'praat'ook al terug als we met hem praten, dit natuurlijk in zijn eigen taal. Het is nog steeds erg genieten als ouders. Wel staat het einde van mijn verlof alweer voor de deur nog 2 weken en dan moet ik weer. Zal dan zeker even moeten wennen maar heb er erg veel zin in.

Als ik terug kijk op deze twee maanden, is Kian de nachten door gaan slapen(moet hem vaak na de avond voeding om 7 uur wakker maken) , meer gaan lachen, spelen en vaker wakker.
Op naar de 3 maanden.

You Might Also Like

0 reacties